Selecteer een pagina

over mij

Mijn carrière begon na het behalen van mijn diploma Directiesecretaresse / Managementassistente, met een functie als secretaresse bij George Pisa & Zn. Tailleurs in Eindhoven. Na een inspirerende wereldreis vervolgde ik mijn loopbaan als HR-medewerkster bij de Hurkmans Groep, gecombineerd met een administratieve functie bij Paul’s Finest Quinoa. Uiteindelijk ben ik daar fulltime aan de slag gegaan als allround administratief medewerkster.

Door een verhuizing van het bedrijf werd de reisafstand te groot, en na goed overleg heb ik deze functie beëindigd. Sinds 2015 ben ik werkzaam bij Accres HR Solutions als HR-professional, waarbij ik me verder heb gespecialiseerd door het volgen van branchegerichte opleidingen.

In deze functie heb ik brede ervaring opgedaan, onder andere in:

  • het opstellen van offertes en arbeidsovereenkomsten

  • het toepassen van cao’s en arbeidswetgeving

  • urenregistratie en verzuimbegeleiding

  • klantencontact en debiteurenbeheer

  • het voorbereiden en begeleiden van audits

  • interne opleidingen en onboarding

  • bedrijfsbezoeken en intakegesprekken

  • coaching van nieuwe collega’s

  • optreden als rechterhand van de operationeel manager

Door de jaren heen groeide de behoefte om mijn organisatorische én dienstverlenende kwaliteiten in te zetten op een manier die meer flexibiliteit en eigen regie biedt. Die stap heb ik gezet als zelfstandig virtual assistant – met een duidelijke focus op de rol van personal assistant en directiesecretaresse op afstand. Met mijn achtergrond in HR en mijn ervaring in ondersteunende functies op hoog niveau, ben ik de ideale rechterhand voor ondernemers en directieleden die behoefte hebben aan structuur, overzicht en betrouwbare ondersteuning.

Opleidingen

  • VA Business Academy ‘Start succesvol als high level VA‘, behaald
  • VIL-VCU (basiskennis over veiligheid, gezondheid en milieu), behaald
  • Artra-Intercedente (alles rondom HR, arbeidsbemiddeling en wet- en regelgeving), behaald
  • MBO-Directiesecretaresse/Managementassistente niveau 4, behaald
  • VMBO-T, behaald

wie is ilona nog meer?

Geboren en getogen in Someren (Noord-Brabant), getrouwd met mijn man Ruud sinds 2019 en trotse moeder van twee dochters, geboren in 2022 en 2024. Een rol waar ik enorm van geniet.

Ik kom uit een ondernemende familie waarin hard werken, doorzetten en verantwoordelijkheid nemen vanzelfsprekend zijn. Die mentaliteit vormt nog steeds de basis van hoe ik in mijn werk sta.

Als persoon ben ik ondernemend, sociaal, perfectionistisch en resultaatgericht. Ik luister aandachtig, houd overzicht en weet hoofd- van bijzaken te scheiden. Multitasken gaat me van nature goed af, en ik werk graag efficiënt én met oog voor detail.

Eerlijkheid en directheid vind ik belangrijk. Je mag van mij verwachten dat ik open en duidelijk communiceer – en ik waardeer het als dat wederzijds is.

Eigenschappen die mij typeren: transparant, loyaal, betrouwbaar en oprecht.

In mijn vrije tijd ben ik het liefst samen met mijn gezin, familie of vrienden – of te vinden in de sportschool. Stilzitten is niets voor mij; ik ben een echte aanpakker die altijd vooruit wil.

 

Reviews

“Je bent mijn droom medewerker. Ik kon alles bij je droppen, maakte niet uit wat het onderwerp was. Je bent iemand die je tanden ergens in zit. Je staat sterk in je schoenen en bracht alles tot een goed eindpunt. Als er in de toekomst een mogelijkheid komt om te samenwerken met jou dan teken ik daar voor. Je draagt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.”

Matthé Holman

Oud werkgever, Paul's Finest Quinoa

“Ik ben blij dat je weer terug bent. Ik heb je echt gemist tijdens je verlof. Ik weet dat als ik jou iets vraag dat het ook gebeurd en dat het klopt.”

Jeffrey van der Steen

Huidig werkgever, Accres HR Solutions

Bij vragen of interesse in een samenwerking:

Neem contact op via info@ilonabreedveld.nl of bel naar 0651837926

Ilona Breedveld • 06 51 83 79 26 • info@ilonabreedveld.nl • KvK 95370064 • BTW NL003529813B32