
Diensten

Wat is een VA en wat doet een VA?
Een virtual assistant (VA) is iemand die op afstand administratieve of organisatorische taken uitvoert voor een persoon of een bedrijf. Dit kan variëren van agendabeheer, e-mailbeheer en het opstellen van arbeidscontracten tot het organiseren van evenementen, budgetbewaking, het maken van rapporten en meer. Virtual assistants werken meestal op freelancebasis, wat betekent dat ze flexibel kunnen werken voor verschillende klanten, zonder dat ze fysiek aanwezig hoeven te zijn op een kantoor.
Mijn diensten
Onderstaand vind je een greep uit de diverse taken die ik voor je kan leveren. Staat jouw wens er niet tussen dan wil dat niet automatisch zeggen dat het niet mogelijk is. Laat dit mij vooral weten en ik ga er graag met je over in gesprek.

business management support
- Project- en team management
- Bewaken planning
- Documenten voorbereiden
- Alles regelen rondom dienstverlening van de klant
- Managen van algemene zaken
- Verjaardagscadeautjes
- Reserveringen (restaurants)
- Vluchten boeken
- E-mail verkeer

virtuele Administratie / HR
- Coördineren (jaar)planningen en agenda
- Meetings en afspraken plannen
- Bevestigingen sturen
- E-mailbeheer
- Personeelszaken: verzorgen van opleidingen, HR vraagstukken, adviseren, etc.
- Documenten voorbereiden
- Opvolgen van ingesproken berichten
- Coördineren van reizen
- Kantoorbenodigdheden bestellen

Event management
- Het versturen van uitnodigingen
- Managen van inschrijvingen
- Maken van een planning
- Versturen van brochures
- Contact onderhouden met leveranciers
- Budgetbewaking

Financieel
- Facturen versturen
- Bewaken budgetten
- Nabellen debiteuren
- Verwerken betalingen
- Bewaken planning (tijdig aangiftes)
- Aanmaningen versturen
- Bijhouden uitbetalingen affiliates
Stappenplan
- Kennismakingsgesprek: graag maak ik kennis met je in een face-to-face gesprek.
Dit kan bij jou op locatie of op een externe locatie.
Tijdens het kennismakingsgesprek bespreken we:- Wie ben jij & wie ben ik
- Je bedrijfsvoering
- Je doelen, wensen en struggles
- Wat ik voor jou kan betekenen
- Vervolg gesprek: om het inhoudelijk verder door te spreken.
- Afstemmen verwachtingen / taken / doelen
- Deadlines bespreken
- Communicatiemomenten en -tools
- Hoeveel uur wil je dat ik voor je werk + kosten
- Start samenwerking:
- Document werkwijze:
- Wanneer moet je de gegevens aanleveren.
- Hoe kun je mij bereiken.
- Geheimhouding.
- Etc.
- Overeenkomst van opdracht:
- De officiële vastlegging van de aangenomen opdracht.
- Document werkwijze:
- Evaluatie-/servicegesprek: tussentijds klankboorden jij en ik of het naar verwachting verloopt en of het resultaat tot dusver naar wens verloopt. Tevens of er eventueel aanpassingen doorgevoerd moeten worden.
- Kosten: ik werk o.b.v. een los tarief per uur of een vaste uren aantal (een range) per maand, op basis van jouw wensen.

Bij vragen of interesse in een samenwerking:
Neem contact op via info@ilonabreedveld.nl of bel naar 0651837926
Ilona Breedveld • 06 51 83 79 26 • info@ilonabreedveld.nl • KvK 95370064 • BTW NL003529813B32